پاورپوینت بررسی تکنولوژي بازشناسي گفتار فارسي با رويکردي به صنعت بانکداري

مطالب دیگر:
🔑پاورپوینت اصول و اهداف کلاس های آمادگی برای زایمان🔑پاورپوینت پاکسازی و اصلاح آب ها🔑پاورپوینت روش های تصفیه فاضلاب صنعتی (در صنایع غذایی)🔑پاورپوینت کشش سطحی🔑پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي🔑پاورپوینت کارگاه SPSS پیشرفته (تحلیل عاملی اکتشافی)🔑پاورپوینت تخمير فراورده هاي حيواني🔑پاورپوینت تعارضات خانوادگی و پیامدهای ناشی از آن🔑پاورپوینت افزودني هاي غذايي🔑پاورپوینت فن آوری اطلاعات در یونان🔑پاورپوینت ارائه يک الگوريتم جستجوي مبتني بر روش هاي مبني بر جمعيت در بهينه سازي ترکيبي🔑پاورپوینت اوقات فراغت و جهانگردی🔑پاورپوینت انواع بیمه های ساختمانی🔑پاورپوینت اصول نمونه برداری و ارسال نمونه های طیور🔑پاورپوینت تاسيسات وتجهیزات استخر شنا🔑پاورپوینت تجسم از بدن🔑پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها در سیستم های قدرت🔑پاورپوینت مدیریت ریسک در نظام سلامت🔑گزارش کارآموزی والیبال🔑پاورپوینت نژادهای گاو
پاورپوینت بررسی تکنولوژي بازشناسي گفتار فارسي با رويکردي به صنعت بانکداري|1837494|one-finalist|پاورپوینت, بررسی تکنولوژی بازشناسی گفتار فارسی با رویکردی به صنعت بانکداری
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت بررسی تکنولوژي بازشناسي گفتار فارسي با رويکردي به صنعت بانکداري را دنبال می کنید .

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 65 اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

يک سيستم بازشناسي کامل :

قادر به بازشناسي گفتار پيوسته و محاوره‌اي باشد.

گفتار افراد مختلف، حتي با لهجه‌هاي متفاوت را بازشناسي نمايد.

در محيط‌هاي شلوغ و نويزي هم جوابگو باشد.

بصورت بلادرنگ عمل کند.

قادر به فراگيري اطلاعات جديد نظير کلمات، قوانين زباني و . . . باشد.

سيستم‌‌هاي کاربردي امروزي:

گفتار بايستي به صورت کتابي باشد.

گفتار بايستي بر اساس حالت استاندارد زبان باشد و تغييرات مربوط به لهجه‌ها منجر به کاهش کارايي مي‌شود.

استفاده از آنها در محيط و شرايط نويزي منجر به افت کارايي و دقت آنها مي‌شود.

اغلب سيستم هاي کاربردي امروزي تقريبا بلادرنگ هستند.

سيستم‌هاي موجود محدود به کلمات موجود در واژگان هستند و از اطلاعات زباني و معنايي به صورت محدود استفاده مي‌کنند.

فهرست مطالب و اسلایدها:

معرفی تکنولوژی بازشناسی گفتار

مروري بر کاربردهاي بازشناسي گفتار

نمايش عملي سامانه تايپ گفتاري فارسي نويسا

نمايش عملي يک سيستم‌ ديالوگ تلفني ويژه بانکداري

پرسش و پاسخ