پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

مطالب دیگر:
🔍جزئیات اتصال دیوار🔍مجموعه بینظیر تکسچر کاغذ دیواری ( قسمت اول)🔍مجموعه بینظیر تکسچر کاغذ دیواری ( قسمت دوم)🔍جزئیات اسکلت فلزی🔍مجموعه بینظیر تکسچر کاغذ دیواری ( قسمت سوم)🔍مجموعه بینظیر تکسچر کاغذ دیواری ( قسمت چهارم)🔍مجموعه بینظیر تکسچر کاغذ دیواری ( قسمت پنجم)🔍آنچه باید در ساختن خانه ها بدانیم 🔍تحقیق درباره تاريخچه شنا در ايران🔍تحقیق درباره عبرت و تربيت در قرآن و نهج ‏البلاغه 🔍تحقیق درباره عاشورا نجات يك امت🔍تحقیق درباره عوامل زمينه ساز در ايجاد روابط سالم و نا سالم ميان دختر و پسر🔍پاورپوینت امر به معروف ونهی از منکر🔍تحقیق درباره عوامل مؤثر در خواص فيزيكي و مكانيكي چــــوب گـــردو🔍تحقیق درباره عوامل موثر بر تجمع نیترات در سبزیها 🔍تحقیق درباره عوامل موثر در تربيت ديني فرزندان 🔍تحقیق درباره عوامل موثر در تشكيل و تخريب خاكها🔍تحقیق درباره ردپايي نو روز دربرخي متون پارسي 🔍تحقیق درباره اقتضاى عدالت 🔍تحقیق درباره عملكرد فيزيكي بخش كشاورزي
پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن|1837476|one-finalist|پاورپوینت , تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن را دنبال می کنید .

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 26 اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر ۱۹۹۶)

همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت ۳۸ سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده کنندگان آن به ۵۰ میلیون نفر رسید، تلویزیون ۱۳ سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت ۴ سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس ۱۹۹۹). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی های آن می پردازد.

فهرست مطالب و اسلایدها:

تعریف تبلیغات اینترنتی

تاریخچه تبلیغات اینترنتی

روند تبلیغات اینترنتی در دنیا

ابعاد تبلیغات اینترنتی

مدلهای کسب وکار

مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا

مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع اینترنتی

مدل مبتنی بر فراهم آوردن امکان جستجوی سایتهای مختلف

مدل مبتنی بر ارائه خدمات تبلیغاتی

مدل مبتنی بر شبکه تبلیغاتی

اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات)

تبلیغات مبتنی بر بازی

تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک

تبلیغات ناخواسته

تبلیغات مبتنی بر حامی گری

فرایندهای طراحی

زیرساختهای سیستم